- دوستیابی با شمـاره تلفن - شماره بذار دوســت پیدا کن -

دوستان جدید با Friendtel.blog.ir

سلام پژمان هستم40 سالمه .مهندس صنایع تهران هستم. متاهلم ولی متاسفانه بعلت مشکلات خانوادگی درحال متارکه هستم.
دنبال یک خانم یه همدم واقعی وفادار و باصداقت و مهربون و عاطفی هستم.. کسی که خودش سختی کشیده باشه..و نیاز عاطفی داشته باشه..باحجب و حیا و پوشیده باشه..
اهل دروغ و لجبازی و تند خویی نباشه..
یجورایی مثل خودم عاطفی و مهربون و بامعرفت باشه.سن و سال مهم نیست حتی اگه 50 ساله باشه..فقط اینکه به معنای واقعی انسان باشه.. 
برای یک آشنایی عاطفی و پایدار...
بهیچ عنوان خانمهای متاهل تماس نگیرن
فقط از تهران یا کرج

09364013802

  • ( ســـایـــفـــر ) - SayFer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

این وبلاگ فقط برای دوستیابی از طریق شماره موبایل و یا تلگرام است. به راحتی دوستان جدید پیدا کنید فقط لازمه در قسمت نظرات ( مشخصات ذکر شده را برایمان ارسال کنید ) و براحتی دوست خودتان را پیدا کنید Friendtel.blog.ir